Wednesday, January 10, 2007

Our House....


klik op foto voor het fotoboek

We hebben dan eindelijk een eigen crib. In eerste instantie liet de makelaar een aantal appartementen te zien welke niet helemaal onze smaak voldeed. Overal tegeltjes en gouden lampjes etc. Die tegeltjes doen je meteen denken aan een slachthuis. Ook wel new style genoemd onder de Cambodjaanse cultuur. We hebben aan de makelaar maar uitgelegd dat we iets met hout willen, zoals eigenlijk iedere Westerse expat wil. En zo gezegd zo gekregen. We wonen dus nu hier....


Voor post en bezoek zijn we te bereiken op:

House 154E (first floor), street Norodom Blvd.
Sangkat Tonle Basac
Khan Chamkarmorn, Phnom Penh
Cambodja

Alvast bedankt ;)

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallo schatten van me,
Wat fijn jullie weer te zien, al is het dan maar op een foto. Jullie zien er glunderend uit, dus zal het jullie daar wel bevallen, neem ik aan. Het is een leuke woning die jullie hebben gevonden, ziet er tenminste goed uit op de foto's. Ik kan nu ook al aan het idee wennen dat ik straks in een smal bed moet slapen. Zijn de bedden niet te kort voor jullie? Veel succes met jullie werk, en heel veel groetjes en kusjes.

January 10, 2007 9:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

wow,

dik voor mekaar hoor!! mooie toko hebben jullie geregeld.
Wel een mooie foto van bartje met die cambodjaanse bezem...
gr

Corjan

January 11, 2007 8:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mooi huisje zeg, Ik zie dat bartje zn taak als huisman al goed aan het vervullen is ;-)

Groetjes

Gertje

January 11, 2007 10:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wauw!! Ik hoef niet eens eufemismen te gebruiken zoals ; wat een bijzónder huisje zeg, zo cultureel verantwoord! Sam vindt het écht mooi!! heel knus, met hout en bewerkte deuren!! ben blij voor jullie en blij voor mij dat ik nu een goed beeld heb van jullie nieuwe thuis.
hoe is het met de grote witte westerlingen? al gekke dingen gegeten?? mooie markten gezien? hele dag 'ik zie ik zie wat ik nog nooit zag'-spelen samen?
liefs! van Sam

January 11, 2007 1:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

ziet er goed uit! en bart de huisman is ook een leuk gezicht... nu kan het nog even maar als de de mail zo lees ben ook zo hard aan de slag in een cambodjaans lab. Succes!
Kim
(heb je sms trouwens niet ontvangen)

January 11, 2007 4:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mooi huisje hoor! Daar komen we graag een keer logeren! Zijn er veel lekkere restaurantjes e.d. in jullie buurt?
Veel liefs
Carmen en Hans

January 11, 2007 5:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

leuk plekje! Zit je zeker vlakbij de internationale school, of niet? Het lijkt erg op het huis waar Maaike de Loor, die ooit voor ADHOC werkte, woonde. Zelfde straat... ook ingang bij een steegje. Eigenlijk een ICCO huis dus. In het straatje erachter stikt het van de expats, allemaal workaholics die je niet veel ziet trouwens.

Er zit een leuk restaurant vlakbij aan de Norodom, redelijk nieuw, aziatische fusion, goede koffie, met nep-angkor beelden in de tuin-met-vijver! Richting independence monument. En om de hoek daar bij de rotonde zit de beste indier, Shiva Shakti, met uitzicht op Hun Sens huis.

Geniet,
Herman

January 12, 2007 10:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nog een wow! Wat een cool huis! En... love the decoration! Is huisje dicht in de buurt van spannende activiteiten?
Dikke kus
Irene

January 12, 2007 10:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bart..!

Ziet er goed uit man..! Ontzettend veel plezier daar!

Groeten,

joost

January 13, 2007 11:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Lieverds,

Toch ook nog even een reactie van ons! Want jee, wat een mooi huisje! Ook heel goed om te zien dat jullie een tevreden, positieve en energieke uitstraling hebben. Komt wel goed daar! Geweldig. Enneh Bart.. Wauw, staat goed: Een lichtgekleurd overhemd! Ik heb je volgens mij alleen nog maar in donkere kleding gezien, haha. Ohh en is de verjaardagskalender al ingevuld en op de pleeeeee gehangen? :-))

Brrt en Saaaaar; Heel veel succes en plezier! Geniet, ervaar, raak verbaasd, raak verwonderd en hou elkaar vooral in balans.

Dikke kus van ons; Sjoerd en Inez.

January 14, 2007 11:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo Bart en Sara hier een berichtje uit een te warm Arnhem.
fijn dat jullie een mooi huisje hebben gevonden.
met spiderman gaat het oke staat hier naast mij op het buro'
Zo`n reis is een hele ervaring en
zoals je weet ben ik ook overal op deze wereld geweest. en dan ga je de wereld toch met andere ogen bekijken.geniet er maar van.
Groetjes Frans

January 14, 2007 12:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

He luitjes, het zie er heel netjes uit wat jullie op de kop getikt hebben. En behoorlijk vlot gevondend. Heb je ook een inpandige brommerparkeerplaats? of mag deze mee de slaap kamer in. Deze moet natuurlijk ook onder de clamboe.
Die bezem staat je overigens erg goed Bart. Ik ben blij om te zien dat je ook de boenwas gevonden hebt Bart. Maar, die is dacht ik alleen bedoeld voor het houtwerk en niet de muur. Ik geloof wel dat je een goede indruk wil achterlaten als Sarah thuis komt van een dag hard werken, maar je kan ook overdrijven.
STREBERTJE, zeker iets goed te maken....
Maar geniet ervan....

Groeten Geert

January 15, 2007 12:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Knap huisje! Jullie hebben het goed voor elkaar. Ruben vindt het huis ook erg mooi (vooral het schilderij). Hij is momenteel nog een beetje bij aan het komen van zijn laatste DKTP prik. "Dat moet omdat je straks naar school gaat", zei de arts van het consultatiebureau. "Dan wil ik niet naar school", was Rubens antwoord! Maar met de mooie Garfield-pleister in het vooruitzicht heeft hij toch het prikje laten zetten. Wel even huilen, maar nu gaat het wel weer. Tomas vindt het bed-met-het-net erg mooi...

grtz
Roland, Ruben en Tomas

January 15, 2007 1:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Haai Bart en Sarah,
Leuk optrekje hoor! Mis het zwembad met bijpassende jacuzzi..
Maak het goed en tot bef*
Groet, Merijn

*bellen/emailen/faxen!!

January 15, 2007 7:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jodeli, schrijf nog eens wat leuks Brrrtje?!! mis jullie!!

Samster

January 16, 2007 1:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo luitjes,

ik heb even nieuwsgierig op jullie site gekeken zodat ik weet waar mijn moeder in oktober komt te slapen...

Ik wens jullie heel veel plezier en succes in Combodia.

Groetjes,
Katja (dochter van Lia)

January 31, 2007 5:04 PM  

Post a Comment

<< Home